Ciężkie początki.

Była godzina 19:02 kiedy napisałam do przyjaciółki "Słuchaj, mam plan".
Dawno, dawno temu prowadziłam bloga. Ba! Nawet nie jednego. Było ich tam kilka. Z jednych jestem bardziej dumna, z innych mniej. Ostatnio zaczęłam myśleć nad założeniem nowego, żeby mieć gdzie przelać myśli, frustracje, pochwalić się nowymi umiejętnościami w makijażu, którym od niedawna się interesuje, czy po prostu mieć takie swoje małe miejsce, które będzie tylko moje.

Godzina 19:43 pisze sfrustrowana do wyżej wspomnianej przyjaciółki "powiedz mi co zrobić żeby dodać to i to, zaraz dostane szału".
Ach, kocham bloggera, nigdy go nie potrafiłam ogarnąć i wydaje mi się, że nigdy nie będę w stanie, ale może sprawdzi się u mnie zasada Johna Deweya (o którym notatki mam właśnie przed sobą, ach, sesja, studia, piękny czas) "learning by doing", czyli nauka przez działanie.

Godzina 20:08 zaczynam pisać. Swoją drogą, szybko mi poszło tworzenie wyglądu i szablonu, pewnie jutro wstanę i złapie się za głowę myśląc: "cóż ja najlepszego myślałam?".

Aktualnie jest godzina 20:20 i zaczęłam się zastanawiać nad tym o czym by tu napisać? Więc może przełamie pierwsze lody i się przedstawię jak prawdziwy kulturalny człowiek.
Jestem Madzia, pracuje, studiuje, mam swoje zainteresowania, mam chłopaka, czasem wpadnie mi do głowy jakiś głupi pomysł. Kończę aktualnie pierwszy semestr pedagogiki wczesnoszkolnej z angielskim, rok temu skończyłam liceum o profilu humanistycznym, przez trzy lata mieszkałam w bursie szkolnej, o czym może kiedyś opowiem, bo to była super przygoda. Interesuję się makijażem, wychodzi mi to raz lepiej, raz gorzej, zależy od dnia. Większość czasu oglądam seriale, które są moją malutką odskocznią od rzeczywistości.

Jest godzina 20:27. Myślę, że tyle o mnie starczy, mam nadzieję, że komuś się tutaj spodoba i może będzie zaglądał częściej!

Do następnego!

Komentarze

  1. Cudowna osóbka o wielu talentach ! ��❣️

    OdpowiedzUsuń
  2. daje okejke Madziol :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na pierwszego posta, ja również zaczęłam całkiem niedawno 🤗 Trzeba się jakoś wspierać ;) makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 Dokladnie - trzeba się wspierać :)

      Usuń
  4. Thank you! Sure, why not? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dzień dobry :) Podsunęłaś mi fajny pomysł z tymi godzinami... spiszę tak cały dzień :) Hmm... muszę tylko znaleźć sposób na notowanie szczegółów :) Dzień z życia minuta po minucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry! Chciałam podkreślić godzinami spontaniczność tej decyzji - blog powstał w sumie w godzinę :D
      Ale Twój pomysł na post też jest super, z chęcią go przeczytam :)

      Usuń
  6. Jakie fajne i miłe przywitanie! :D
    Cześć Madziu, powodzenia z blogowaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Początki są zawsze trudne. Kwestia czasu i podejścia :) na pewno dasz radę :) Niszczarka Kobra HDD pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz